Pàgines

diumenge, 19 de febrer del 2017

vestint pedretes

De vegades vesteixo pedres amb ganxet.
De vegades ho faig per a evitar que el vent faci espetegar les portes.
De vegades per a penjar-me pedretes boniques del coll.
 Aquesta la vaig folrar amb el cabdell de mil fils que va sobrar de fer un cistell, començant amb una el·lipse i treballant en punt baix en espiral. Vaig anar augmentant i minvant segons ho demanava la pedra i al final li vaig posar una ansa per a poder moure-la bé.

Com que funcionava molt bé, en vaig fer una altra per a l'altra porta problemàtica.
El sistema va ser el mateix però aquesta està folrada amb dos fils de drops paris treballats junts.
 I aquesta és la meva àgata molsa.
Aquí vaig començar amb prou cadenetes per a donar la volta a la pedra i vaig fer unes quantes voltes a punt baix minvant de tant en tant per cada banda. Les darreres passades per cada banda les vaig fer sobre la pedra per a assegurar-me que no cauria.
El fil és finca presencia nº12, les "dalietes" de tota la vida.
L'anella per a penjar-la està cosida. Vaig fer unes quantes passades amb fil, agafant el ganxet com a mida per a l'anella i una mica de festó per sobre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly