Pàgines

dijous, 14 de gener del 2016

Laminaria Squared

Hi han patrons que t'enamoren i es queden amb tú per sempre i els voldries fer una vegada i una altra.

A  mi em passa això amb Laminaria de Elizabeth Freeman. El vaig trobar a Knitty i va ser amor a primera vista. Potser va ser degut als motius del xal que fan formes orgàniques de fulles i flors. Potser va ser el color verd.
De vegades l'he seguit fil per randa, de vegades he utilitzat només un dels punts. De vegades m'ha servit de font d'inspiració.



Aquesta vegada l'he doblat i n'he fet una manteta quadrada. Laminaria i verd. Junts. Al quadrat.

La manteta era per a l'Olivia, i fa molts mesos que esperava doblegadeta a casa, a que ella arribés.

Está feta amb Drops Baby Merino.

Per a fer la manteta vaig començar montant punts en rodó amb l'Emily Ocker Cast On, que s'assembla molt al cercle màgic dels amigurumis i també es fa amb un ganxet. Vaig anar augmentant fins que vaig tenir prou punts per a començar les quatre seccions (en contes de les dues de l'original) de la manta.
I a partir d'aqui, a anar rodant i com que treballava en rodó em vaig estalviar les passades del revès, que aqui van ser voltes del dret.
Aqui està assecant-se i agafant forma per obrir els punts.

Aqui està acabada.
I jo estava pujada a una cadira intentant fer una foto de la manteta sencera. De vegades fotografiar projectes és un esport de risc. i després et mires les fotos que vas fer i...no n'hi ha cap que sigui mitjanament passable, però bueno, such is life.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly