Pàgines

dijous, 9 d’abril del 2015

FER CISTELLS

De vegades necessites projectes de no pensar. perque la vida és molt complicada o perque la grip et té feta un nyap o perque el vent no deixa de bufar i, potser no la casa però la cordura se l'està emportant. o per un coctel maligno de tot plegat.

l'ultima vegada que m'ha pasat he fet cistells. A ganxet. A punt baix. Amb un munt de fils que tenia per casa que no sabia que fer-ne.
el primer el vaig fer amb cotonet, el segón amb cotó merceritzat del 5, 8 i 12.
L'unica complicació és evitar que s'emboliquin els fils. Amb el cotonet vaig anar estirant de tots els cabdells alhora i no va passar res molt greu. 
Amb el segón, les possibilitats de catàstrofe van crèixen perque hi havia més fils i eren molt més fins, així que els vaig cabdellar tots junts i després vaig fer el cistell.
I a més, fer cabdells també relaxa.
 dreta - cotonet - 26 cms diàmetre i  17cms alt
esquerra - fil primet - 23cms diàmetre i  19cms alt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly