Pàgines

dimarts, 7 de gener del 2014

mitenes to go

La meva amiga Mercè em va encarregar mitenes per a les seues nebodes.
Una ja en té 18 i havien de ser negres amb algo de brillo.
Vam triar Fourth, en negre amb perletes platejades que fan un dibuix com d'una branca amb fulles i les perletes en marquen els nervis.
fourth
fourth
En té dos en plena fase monster high, per a elles vam decidir fer les mateixes: Veyla en colors diferents, triats per la tieta que és la que les coneix. I brillants, havien de ser brillants....així que vaig afegir un filet prim platejat al merino, ...
Els botons els hi afegeixen més brillor encara, i dels negres em vaig oblidar de fer fotos :( només els tinc en una de grup
veyla
veyla
L'ultima ha entrat en una fase rosa, i vam triar Kujeillen, que és un patró que a mi m'agrada molt, sembla facilet de fer, però els nupps li afegeixen un extra d'interés a la feina i a la peça acabada.
kujeillen
kujeillen
Es veu que el packaging va tenir tant d'èxit (o més) que les mitenes...perquè feia noia gran.

2 comentaris:

  1. La paraula mitenes i mitons,no la coneixia fins que me'n vas fer uns
    Aquests els trobo xulissims!

    ResponElimina

Printfriendly