Pàgines

dimarts, 29 d’octubre del 2013

manteta


La meva Rosereta estava embarassada de bessons! Que li faig que li faig? Vaig decidir fer algo que pogués utilitzar tota la familia: la Roser, l'Eric, el Quim i els dos que havien d'arribar. Una manteta! I com que arribaven a l'estiu, pues de cotó.

Vaig trobar aquest model a Ravelry i em va agradar molt perque una noia inspirada havia fet cada punt/calat en un color diferent. Podeu trobar el patró original aqui. I com que a mi les mantetes blanquetes o de colors clarets pasteloides... no em van.... vaig triar tres colors ben llampants i m'hi vaig posar.
Fer una manta a l'estiu a Lleida potser no és la millor pensada que he tingut en la meva vida. Quan va anar creixent i pesant a la meva falda... buf! La manta està feta en una peça, treballant amb una agulla circular llaaarga (com m'estimo les meves knitpro)
Un cop feta només va faltar rentarla i deixarla eixugar plana per fixar forma i obrir el punt i embolicar-la.
I quan la Joana i en Lluis van estar a casa i tots estaven instalats a la nova rutina familiar, els hi vaig portar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly