Pàgines

divendres, 20 de setembre del 2013

Rivendell LOVE

I have loved Tolkien's creation for more than 20 years now.
And I love Middle Earth.
My favourite place there is Lothlórien, with the Mallorn trees, the elves and their flets.
But Rivendell comes in second. 


I got this pattern as part of a Ravelry swap (The Odd Duck Swaps Group). Thanks again Libbie!
I've used it 4 times so far. But I'm sure I'll use it again and again. In fact I've used it to make socks as it was intended to, and also fingerless gloves and mittens.
I love it!
The 1st time I found the wraps quite tricky but it gets easier every time.
I DO love Janel Laidman patterns. Take a look at them and I'm sure you will too.
By the way, my 3rd favourite place it's the Shire.

Ja fa més de 20 anys que m'estimo l'obra de Tolkien.
I m'estimo la Terra Mitjana.
El meu lloc preferit és Lothlórien, amb els seus Mallorns, elfs i els seus flets.
Però Rivendell ve en segon lloc.
Vaig rebre aquest patró com a part d'un intercanvi de Ravelry (del grup Odd Duck Swaps). Gràcies de nou Libbie!
De moment l'he utilitzat quatre vegades. Però estic segura que el tornaré a utilitzar. De fet l'he utilitzat per fer mitjons que és per al que va ser dissenyat , i també per fer mitenes i manyoples.
M'encanta!
El primer cop els "punts embolicats" van ser complicadillos però cada vegada em sembla més fàcil.
M'agraden molt els patrons de la Janel Laidman. Mireu-vos-els, estic segura que també us agradaran.
Per cert, el meu tercer lloc preferit és la Comarca.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly