Pàgines

divendres, 27 de setembre del 2013

Jugant als Dissenyadors

M'agrada el disseny gràfic, sempre m'havia agradat, i després de fer-ne un curset i descobrir FreeHand, encara més.
Suposo que aquesta serà una de les moltes coses en la meva vida en les que mai passaré del nivell "aficionado", però m'agrada.

Aquesta setmana he estat jugant als dissenyadors.

Tot va començar buscant tipus de lletra nous per internet. M'agraden molt els tipus/fonts, i és una col·lecció que no ocupa gaire puesto, ¡bien!

Algunes de les que vaig incorporar a la col·lecció són aquestes:

 I vaig decidir fer targetes noves. 

Primer em vaig enamorar d'aquesta lletra:

després les muses van baixar i em van inspirar per escriure "la frase" en aquesta altra lletra:

Per les adreces etc, vaig triar aquesta altra:

Pero com que quedava molt "dura" vaig posar alguna lletra i algun número en aquesta:

Després d'imprimir i de retallar, els hi vaig pintar les vores de verd amb un tampó per segells.


I, ja que m'hi posava, també vaig fer enganxines noves!




1 comentari:

  1. T'han quedat molt xules Judit i crec que la tinta en tons verds del voltant hi dóna el toc especial ;) I per cert, amb el munt de fonts que t'has descarregat ara ja tens feina a provar noves cosetes jjeje

    ResponElimina

Printfriendly