Pàgines

dijous, 24 de gener del 2013

abuela

Era tan petita quan vaig començar a fer ganxet, que no m'en recordo de qui em va ensenyar primer. No se si va ser la meva àvia o ma mare la primera en dir-me com s'agafava l'agulla i com havia d'aguantar el fil. Però la meva mestra durant tota la meva vida, fins que vaig passar a ensenyar-li coses jo a ella, va ser la meva àvia que va marxar a fer ganxet al cel el novembre passat.
A ella li dedico aquest blog.

Era tan pequeña cuando empecé a hacer ganchillo que no recuerdo quien me enseñó primero. No se si fue mi abuela o mi madre la primera en decirme como se cogía la aguja y como se aguantaba el hilo. Pero mi maestra durante toda mi vida, hasta que pasé a enseñarle cosas yo a ella, fue mi abuela, que se fue a hacer ganchillo al cielo el pasado noviembre.
A ella le dedico este blog.

I was so little when I started crocheting that I can't remember who taught me first. I don't know if it was my grandma or my mother who first told me how to hold the needle and the yarn. But my lifelong teacher, until I started teaching her, was my grandma who crochets in heaven since last november.
This blog is dedicated to her.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly