Pàgines

dimecres, 30 de gener del 2013

Amigurumi - reaprendiendo

Vaig començar a fer amigurumis ara fa uns 6 anys.
Em van agradar aquests ninotets simpàtics i vaig surfejar buscant informació sobre el seu origen, tutorials sobre la seva elaboració, etc
Lo primer que vaig haver d'aprendre va ser a fer l'anell màgic, fins a aquell moment sempre que havia hagut de començat algo rodó a ganxet ho havia fet amb un cercle de cadenetes.

Vaig trobar un tutorial, amb fotos, ben explicadet. Em va semblar una mica raro la manera que tenien de comptar els punts però vaig pensar... són japonesos... potser allà els conten així.

L'altre dia vaig estar buscant un tutorial amb dibuixos d'anell màgic, perque en volia tenir un pels tutorials i jo dibuixo molt malament. Tots els que vaig trobar contàven els punts com jo ho havia fet tota la vida, fins que vaig trobar aquell tutorial fa 6 anys.

Porto 6 anys contant malament els punts dels amigurumi. No passa res, perque cada volta dels meus ninos té tots els punts que ha de tenir, podriem dir que és una manera alternativa de fer-ho i estic segura de que no sóc l'unica persona al món que ho fa així.

Ara no se si seguir amb el meu métode (o seguir el corrent i fer les coses com tothom)

Nota mental: si vols aprendre a fer algo tenint com a font internet, busca el mateix com a mínim a 3 llocs diferents!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly